De uitgebreide bevraging resulteert in het ontwikkelen van een vernieuwende dienstverlening. We hebben jou hierbij nodig. Voortbouwend op jouw inzichten, expertise en ervaring komen we immers tot een meer duurzame en gerichte tool.
Op 3, 10 en 17 november zetten we de eerste stappen richting ontwikkeling van een innovatieve, gedragen en sterke dienstverlening.
In online workshops telkens van 10u30 tot 12u30 houden we project madam kritisch tegen het licht en schaven we bij. Dit doen we in 2 ideation workshops en als sluitstuk van de ideation fase is er op 17 november een rough prototyping workshop.
We zorgen ervoor dat je vertrekt met een groter netwerk en frisse inzichten. Naar goede traditie krijg je uiteraard alle gegenereerde output mee zodat je er zelf mee aan de slag kan.
Schrijf je snel in!
Je registreert je aanwezigheid via eventbrite. Een dag voorafgaand aan de workshop krijg je een zoom link toegestuurd.
Plaats: online zoom link
Tijd: 3 november, 10:30 tot 12:30
Inhoud:
Wie zijn de actors? Wat is de drager? Wie willen we bereiken en hoe? Hoe doen we aan impactmeting? Welke frames selecteren we als kapstok? We presenteren de krijtlijnen van de gemaakte analyse en gaan samen aan de slag.
Agenda
Plaats: online zoom link
Tijd: 10 november, 10:30 tot 12:30
Inhoud:
Wie zijn de actors? Wat is de drager? Wie willen we bereiken en hoe? Hoe doen we aan impactmeting? Welke frames selecteren we als kapstok? Hoe komen we tot een gedragen – en dus duurzame – dienstverlening? We presenteren de krijtlijnen van de gemaakte analyse en gaan samen aan de slag.
Agenda
Plaats: online zoom link
Tijd: 17 november, 10:30 tot 12:30
Wie zijn de key partners? Wat zijn de key activities en key resources? Wat is de value proposition? Customer relationships? Channels? Customer segments? Cost structure? Revenue streams?
Agenda